Sąlygos taikomos bet kokiems verslo santykiams tarp GRAVI ir kliento. Klientas gali būti įmonė arba vartotojas. Vartotojas – bet kuris fizinis asmuo, Verslas – fizinis ar juridinis asmuo. Visoms operacijoms naudojama valiuta yra eurai €, valiutos kodas: EUR
Mokėjimai
Užsakymas laikomas patvirtintu ir išsiunčiamas, kai GRAVI gauna visą sumą už gaminį ar paslaugą.
Pateikdami užsakymą ir mokėdami GRAVI sutinkate su šiomis sąlygomis.
Pristatymas
Visi užsakymai yra apdorojami per 1-2 darbo dienas nuo užsakymo gavimo, jei gauname tinkamą apmokėjimą ir turime atsargų. Dirbame nuo pirmadienio iki penktadienio, išskyrus Lietuvos valstybines šventes. Šiuo metu siunčiame Lietuvoje, ES šalyse. Esant pageidavimui galime pasiūlyti siuntimą į kitas šalis.
Lietuvoje užsakymai bus pristatyti per 3-14 darbo dienų, išskyrus išpardavimo ir kalėdinius laikotarpius.
Tarptautiniai užsakymai bus pristatyti per 5-30 darbo dienų, priklausomai nuo regiono. Išskyrus išpardavimą ir Kalėdų laikotarpius, kai tai gali užtrukti ilgiau. Deja, mes negalime būti atsakingi už vėlavimus dėl tarptautinių užsakymų muitinės įforminimo. Pristatymo laikas pradedamas skaičiuoti nuo išsiuntimo datos.
Atkreipkite dėmesį, kad klientai už ES ribų bus atsakingi už visus importo muitus ar kitus mokesčius, rinkliavas ir rinkliavas, kurias taiko muitinės ar kitos institucijos gavimo šalyje. Kaip importuotojas, esate atsakingas už visus importo muitus, muitus, vietinius pardavimo mokesčius ir tvarkymo mokesčius. Jas gali prireikti sumokėti, kad atvykus būtų išleistas jūsų užsakymą iš muitinės.
Visi pristatymai, kurių atsisakoma dėl mokesčių nemokėjimo, bus sunaikinami kurjerio, todėl pinigai nebus grąžinti. Jei importuotojas nori grąžinti siuntinį mums atgal, tai gali būti susitarta ir visi grąžinimo mokesčiai, tokie kaip grąžinimo siuntimas, vyriausybės mokesčiai ir tvarkymo mokesčiai, bus išskaičiuoti iš jūsų grąžinamos sumos.
Jei nesate tikri, ar šie muitai, mokesčiai ir rinkliavos gali būti taikomi jūsų užsakymui, kreipkitės į vietines mokesčių arba muitinės institucijas.
Už užsakymą apmokestiname eurais. Faktinė kaina, taikoma užsienio klientams, priklausys nuo valiutos keitimo kurso, kurį taiko jūsų kredito ar debeto kortelės įmonės.
Siuntimo išlaidos
Siuntimo išlaidos bus apskaičiuojamos, pridedamos prie užsakymo ir matomos atsiskaitant. Siuntimo išlaidas apmoka klientas.
Pavėluotas pristatymas
Jei Jūsų užsakymas nebuvo pristatytas 2 savaites po nurodyto pristatymo laiko, susisiekite su mumis info@gravi.lt. Tai gali reikšti, kad iškilo problemų dėl jūsų užsakymo. Susisiekite su mumis, kad išvengtumėte tolesnių vėlavimų.
Užsakymo atmetimas
Jei užsakymas atmetamas arba nepatvirtintas per nurodytą laikotarpį, GRAVI grąžins pinigus už užsakymą, atėmus siuntimo mokesčius.
Siuntimo metu sugadintos prekės
GRAVI užtikrina, kad visų išsiųstų siuntų pakuotė būtų patikrinta ir nepažeista. Apie bet kokius gabenimo metu padarytus pažeidimus, kurie matomi prieš atidarant pakuotę, nedelsdami praneškite mums adresu info@gravi.lt
Užsakymo keitimas, atšaukimas ir grąžinimas
taikome 14 dienų grąžinimo politiką nuo užsakymo gavimo dienos.
Deja, jau pateikto užsakymo atšaukti negalima. Jei norite atšaukti užsakymą, galite pateikti grąžinimą arba atsisakyti priimti pristatymą – Jūsų užsakymas bus grąžintas siuntėjui. Kai grąžinsime mums, mes jį apdorosime ir grąžinsime pinigus (atėmus siuntimo ir administravimo mokesčius).
Jei jūsų prekė buvo apgadinta pristatymo metu, trūksta dalių arba gavote netinkamą prekę, susisiekite su mumis: info@gravi.lt
GRAVI apie netinkamas prekes arba sugadintas prekes turi būti informuojama nedelsiant ir ne vėliau kaip per 14 dienų nuo pristatymo, kad būtų galima grąžinti pinigus.
Pinigai bus grąžinti per 14 dienų nuo siuntinio išsiuntimo mums atgal. Kai apdorosime grąžinimą, gausite grąžinimo patvirtinimo el. laišką.
Kokias prekes galima grąžinti?
Grąžinti galime tik mūsų svetainėje įsigytas prekes. Visos grąžinamos prekės turi būti:
Originalios būklės, originalioje pakuotėje ir su nepažeistomis originaliomis etiketėmis, įskaitant visas dalis, priedus, detales ir kt.
Individualizuotos prekės (personalizuotos)/modifikuotos ar gaminiai pagal individualius užsakymus negrąžinami (pvz.: produktas su Jūsų vardu, logotipu ar kt. asmeniniu dizainu).
Mainai
Prekių keitimo pasiūlyti negalime. Jeigu Jus sudomintų kitoks gaminys, stilius ar dydis, prašome grąžinti prekę/-es mums ir pateikti naują užsakymą. Individualizuotos prekės (personalizuotos)/modifikuotos ar gaminiai pagal individualius užsakymus negrąžinami (pvz.: produktas su Jūsų vardu, logotipu ar kt. asmeniniu dizainu).
Kurių grąžinimų negalima grąžinti?
Individualizuotos prekės (personalizuotos)/modifikuotos ar gaminiai pagal individualius užsakymus negrąžinami (pvz.: produktas su Jūsų vardu, logotipu ar kt. asmeniniu dizainu).
Už prekes, kuriose trūksta detalių, originalios dėžutės, pakavimo medžiagos, priedų, pinigai negrąžinami.
Prekės, grąžintos po 15 dienų nuo pristatymo, pinigai negrąžinami.
Svarbi informacija apie jūsų grąžinimą
Už grąžinamų prekių siuntimo išlaidas, apmoka Klientas.
Grįžimo adresas: NURODOMAS KIEKVIENO SIUNTINIO VIDUJE.
Originalią siuntimo formą prašome įdėti į siuntinį. Jei to nepadarysite, galbūt negalėsime atsekti, kas grąžino prekę, ir negalėsime tinkamai grąžinti pinigų. Todėl labai svarbu prie grąžinamos siuntos pridėti originalią siuntimo formą,
Atsakomybė už grąžinimą yra jūsų, kol siuntinys pasieks mus, todėl nepamirškite paprašyti pašto siuntimo įrodymo.
Force Majeure
GRAVI neprisiima atsakomybės už jūsų užsakytų prekių nepristatymą ar uždelsimą tai padaryti, arba už pristatytų prekių žalą ar defektus, atsiradusį dėl bet kokio įvykio ar aplinkybių, kurių ji pagrįstai nekontroliuoja.
Kita informacija
GRAVI neprisiima atsakomybės, už gaminius, kurių negalima naudoti, arba už netinkamą gaminių naudojimą.
GRAVI nėra atsakinga už negautą pelną, verslo praradimą ar kitą pasekę, specialią, netiesioginę ar baudžiamąją žalą, net jei jiems buvo pranešta apie tokios žalos galimybę, arba už bet kokią trečiosios šalies pretenziją, išskyrus čia aiškiai nurodytus atvejus. Klientas sutinka, kad už bet kokią atsakomybę, susijusią su produktų ar paslaugų pirkimu, GRAVI nėra atsakinga ar atsakinga už jokią žalos sumą, viršijančią sumą, kurią klientas sumokėjo už produktų ar paslaugų pirkimą. Jokiomis aplinkybėmis, įskaitant, bet neapsiribojant, aplaidumą, GRAVI nėra atsakinga už jokią tiesioginę, netiesioginę, specialią, atsitiktinę ar pasekminę žalą, įskaitant, bet tuo neapsiribojant, negautas pelnas, atsirandantis dėl gaminių naudojimo arba negalėjimo naudoti, net jei GRAVI buvo įspėtas apie tokios žalos galimybę.
GRAVI nuolat atnaujina, tobulina ir peržiūri savo produktus ir paslaugas, kad klientams pateiktų naujų produktų ir paslaugų. GRAVI gali bet kada peržiūrėti arba nutraukti produktų gamybą, iš anksto nepranešusi klientams.
Kiekviename gaminyje gali būti nedidelių netobulumų.
Jei naudojant gaminius prireiks techninės priežiūros ar remonto, GRAVI neatsako už jokias patirtas išlaidas.